Knowledge
Màu sắc giúp nhận diện thương hiệu sản phẩm. Sử dụng trong một thời gian dài có thể tạo cảm giác quen thuộc - gợi nhớ.
Last updated
Was this helpful?
Màu sắc giúp nhận diện thương hiệu sản phẩm. Sử dụng trong một thời gian dài có thể tạo cảm giác quen thuộc - gợi nhớ.
Last updated
Was this helpful?
Color Theory:
Color Psychology:
Color Group:
Color Constrast Sensitivity:
Low: has a ratio of 2: 1. As you can tell, the background color and text are difficult to read.
Minimum: has a ratio of 4.5: 1. These background and text combinations are easier to read, even though they use light colors.
High: has a ratio of 16 :1. These designs are easy to read and use bolder colors for the text that stand out on the backgrounds.
Maximum: has a ratio of 21: 1. For the most contrast in your designs, like these, use black and white only.
Color Blindness:
Web Content Accessibility Guidelines: